PIESE DE SCHIMB și REPARAȚII

REPARATII

Pentru defectiuni sunati la tel. 0744.997.686, eventual insotit de o fotografie sau o filmare pe WhatsApp in care sa ne descrieti defectiunea.

Nu uitati sa mentionati: marca utilajului, modelul, anul de fabricatie si problemele tehnice pe care le intampinati. Solicitati o oferta de reparatie pentru utilajul dvs. Manopera pentru service poate fi negociata la un tarif orar sau pe lucrare. Alegeti varianta cea mai avantajoasa.

 

PIESE DE SCHIMB

Va punem la dispozitie diverse piese de schimb:

  • consumabile: fierastraie, cutite de freza, burghie in trepte, banda de teflon etc …
  • pneumatice: electrovalve, valve mecanice, regulatoare de presiune, robineti, conectori furtune, etc …
  • electrice: surse de tensiune, PLC-uri (computere) pentru masini de sudat sau debavurat, sonde de temperatura, termoregulatoare, contactori, senzori elecromagnetici si optici, contacte, butoane, etc …

 

GARANTII

Toate echipamentele si piesele de schimb comercializate BASSMENT EVENTS S.R.L. sunt insotite de instructiuni folosire si intretinere, manuale de utilizare si certificate de garantie. Pentru toate produsele comercializate de firma noastra se acorda garantie in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, OG 21/1992 si a Legii 476/2006 privind protectia Consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

Astfel sunt asigurate urmatoarele tipuri de garantii:

GARANTIA DE CONFORMITATE

Aceasta garanteaza ca produsul achizitionat este conform specificatiilor tehnice ale producatorului, caracteristici trecute in contractul de vanzare-cumparare, cataloagele producatorului sau site-ul producatorului. In termenul garantiei legale de conformitate BASSMENT EVENTS S.R.L. se angajeaza sa readuca produsul la conformitate in cazul lipsei conformitatii produsului.

Termenul de notificare a defectelor de neconformitate este de 6 luni. In cazul defectelor de neconformitate aparute dupa 6 luni de la achizitionarea produsului, cumparatorul trebuie sa dovedeasca faptul ca lipsa de conformitate a produsului a existat la momentul livrarii acestuia si nu a aparut ulterior, ca urmare a pastrarii, utilizarii sau intretinerii defectuoase sau datorita uzurii consumabilelor neinlocuite la timp. Consumabilele de tipul disc de debitat, freza, banda de teflon, etc. nu fac obiectul garantiei de conformitate.

GARANTIA TEHNICA

Aceasta garantie este oferita de producator si este specificata clar atat in Certificatul de garantie. Garantia tehnica se asigura la sediul nostru din Timiosara, str. Amurgului nr. 1 sau la sediul cumparatorului in functie de caz.

Conditiile asigurarii garantiei pentru echipamentele comercializate de BASSMENT EVENTS S.R.L. sunt cuprinse in anexa de mai jos.

CONDITIILE DE ACORDARE A GARANTIEI 

Art 1. Reparatiile in termenul de garantie se executa, conform punctului 6 din Certificatul de garantie, la punctul de lucrul al S.C. BASSMENT EVENTS S.R.L. din Timisoara, strada Amurgului nr.1. Transportul, ambalarea si asigurarea echipamentelor cade in sarcina cumparatorului.

Art 2. Termenul legal in care se efectueaza interventia este de 15 zile de la data semnalarii defectiunii catre vanzator. Termenul de interventie in cazul unei defectiuni sau neconformitati poate fi redus conform intelegerii dintre Vanzator si Cumparator si va fi mentionat in Certificatul de Garantie. In cazul in care acest termen nu este mentionat pe Certificatul de garantie, se aplica termenul legal de 15 zile.

Art 3. Pentru utilajele grele, al caror transport este imposibil sau implica costuri de transport mai mari decat deplasarea echipei de service, se poate asigura interventia la locatia cumparatorului. Deasemenea cumparatorul poate solicita interventia la sediul propriu indiferent de motive.

Art.4 Pentru asigurarea garantiei la locatia cumparatorului, acesta trebuie sa isi exprime acordul legat de eventualele costuri, de conditiile in care se face aceasta interventie si sa asigure cu celeritate aceste conditii:

  1. Sa achite cheltuielile legate de deplasarea echipei de interventie sau sa contribuie cu resurse proprii la asigurarea transportului, cazarii si cateringului necesar pentru minim doua persoane.
  2. Sa asigure conditiile tehnice pentru a facilita interventia echipei tehnice:
  • instalatia electrica trebuie sa fie in parametrii ceruti in cartea tehnica a utilajului
  • bransamentul la instalatia electrica trebuie sa se faca printr-o priza cu pamantare, trifazica sau monofazica. Nu sunt admise disjunctoare, sigurante multipolare sau hebluri
  • instalatia de aer comprimat trebuie sa asigure o presiune minima constanta de 8 bar pe retea
  • bransamentul la reteaua de aer comprimat sa se faca printr-un robinet sau o cupla rapida. Acesta trebuie sa asigure bransarea si debransarea rapida la reteaua de aer comprimat cat si posibilitatea de golire a instalatiei interne a utilajului.
  • sa puna la dispozitie materie prima, scule taietoare (freze, discuri de fierastrau), bacuri pentru masinile de sudat si taiat baghete, suruburi, cale, precum si orice alte dispositive si scule cerute de echipa de service.
  1. La locul de interventie sa fie asigurate conditiile de indeplinire a normelor de protectie a muncii pentru membrii echipei de interventie conform normativelor in vigoare. Aceasta inseamna ca trebuiesc avute in vedere urmatoarele aspecte:
  • locul desfasurarii interventiei sa fie un spatiu acoperit si delimitat de 4 pereti astfel incat sa fie protejat de influenta conditiilor meteorologice
  • spatiul trebuie sa fie curat, uscat si sa respecte urmatoarele conditii de temperature, umiditate: in perioada de vara: temperatura operativa intre 20-26 grade C, umiditatea relativa a aerului intre 30-70 % viteza medie a curentilor de aer intre 0,1-0,3 m/s iar in perioada de iarna: temperatura operativa intre 18-24 grade C, umiditatea relativa a aerului intre 30-70 %, viteza medie a curentilor de aer intre 0,1-0,3 m/s
  1. Nivelul de iluminare sa nu scada sub la valoarea de 100-120 lx (lucsi)
  2. Nivelul de zgomot sa nu depaseasca 60 dB in proximitatea utilajului
  3. Sa furnizeze departamentului de service toate informatiile asupra defectiunii sau a incidentului de functionare, telefonic, in scris sau prin mijloace foto-video, sa furnizeze marca, modelul, seria si anul de fabricatie al echipamentului asa cum sunt ele mentionate in Certificatul de garantie.

Art 5. Neindeplinirea acestor conditii atrage dupa sine imposibilitatea executarii reparatiilor la sediul cumparatorului si implicit impune asigurarea garantiei la adresa atelierului de service din Timisoara, str. Amurgului nr.1 conform Certificatului de garantie.

Art 6. Preturi si tarife:

  • costurile de deplasare sunt de 1 RON + TVA/km parcurs,
  • norma de cazare este de 150 RON pe noapte/camera
  • diurnal pentru masa este de 50 RON/persoana/zi.
  • pretul manoperei pentru service la sediul cumparatorului este de 100 RON+TVA pentru interventiile care nu fac obiectul garantiei.
  • pretul constatarii la sediul cumparatorului este de 200 RON+TVA pentru interventiile care nu fac obiectul garantiei
  • preturile si tarifele sunt valabile cu data prezentului document si pot face obiectul modificarilor

Art 7. In cazul in care se constata ca defectiunile sau incidentele de functionare nu fac obiectul garantiei echipamentelor, costurile interventiei se vor factura cumparatorului in baza Fisei de reparatii a utilajului, intocmita de echipa de interventie, la fata locului. Termenul de plata al facturii de reparatii este de 3 zile lucratoare.

 

Timisoara, 01.02.2019

Call Now ButtonSolicita Oferta