PIESE DE SCHIMB și REPARAȚII

Site-ul Utilaje Termopan vă pune la dispoziție, în cazul în care aveți nevoie, piese de schimb pentru utilajele achiziționate din cadrul firmei noastre. De asemenea, aveți posibilitatea de a opta și pentru repararea utilajului respectiv, astfel încât acesta să vă ofere un randament maxim.

Reparații Utilaje Termopan si PVC

Pentru piese de schimb și reparații, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon 0744.997.686, la care să ne prezentați defecțiunea tehnică a utilajului dumneavoastră. De asemenea, pentru a fi mai eficient, nu ezitați să ne trimiteți și o fotografie sau un scurt filmuleț cu problema respectivă, prin intermediul aplicație WhatsApp. În plus, nu uitați să ne menționați marca utilajului, modelul și anul de fabricație!

Piese de schimb utilaje termopan si PVC

În ceea ce privește serviciile noastre privind piesele de schimb, vă punem la dispoziție trei categorii de piese de schimb: consumabile, pneumatice și electrice. În cadrul pieselor de schimb consumabile, includem fierăstraie, cuțite de freză, burghie în trepte, bandă de teflon, etc. Pentru piesele de schimb pneumatice, putem menționa electrovalve, valve mecanice, regulatoare de presiune, robineți, conectori furtune, etc. De asemenea, pentru piesele de schimb electrice, menționăm sursele de tensiune, PLC-urile (computerele) pentru mașini de sudat și debavurat, sondele de temperatură, termoregulatoarele, contactorii, senzorii electromagnetici, contactele, butoanele, etc.

Garanții utilaje termopan si PVC

Pe lângă posibilitatea de a opta pentru piese de schimb sau reparații în ceea ce privește utilajele achiziționate din cadrul companiei noastre, oferim și garanții pentru produsele achiziționate. Astfel, vă punem la dispoziție garanția de conformitate, dar și garanția tehnică. În cadrul garanției de conformitate se menționează faptul că produsul este în conformitate cu specificațiile tehnice ale producătorului, aceasta fiind valabilă pe o perioadă de 6 luni. În ceea ce privește garanția tehnică, aceasta este specificată în Certificatul de garanție, de care puteți beneficia în cadrul sediului nostru din Timișoara, strada Amurgului, numărul 1 sau la sediul cumpărătorului.

Conditiile asigurarii garantiei pentru echipamentele comercializate de BASSMENT EVENTS S.R.L. sunt cuprinse in anexa de mai jos.

CONDITIILE DE ACORDARE A GARANTIEI 

Art 1. Reparatiile in termenul de garantie se executa, conform punctului 6 din Certificatul de garantie, la punctul de lucrul al S.C. BASSMENT EVENTS S.R.L. din Timisoara, strada Amurgului nr.1. Transportul, ambalarea si asigurarea echipamentelor cade in sarcina cumparatorului.

Art 2. Termenul legal in care se efectueaza interventia este de 15 zile de la data semnalarii defectiunii catre vanzator. Termenul de interventie in cazul unei defectiuni sau neconformitati poate fi redus conform intelegerii dintre Vanzator si Cumparator si va fi mentionat in Certificatul de Garantie. In cazul in care acest termen nu este mentionat pe Certificatul de garantie, se aplica termenul legal de 15 zile.

Art 3. Pentru utilajele grele, al caror transport este imposibil sau implica costuri de transport mai mari decat deplasarea echipei de service, se poate asigura interventia la locatia cumparatorului. Deasemenea cumparatorul poate solicita interventia la sediul propriu indiferent de motive.

Art.4 Pentru asigurarea garantiei la locatia cumparatorului, acesta trebuie sa isi exprime acordul legat de eventualele costuri, de conditiile in care se face aceasta interventie si sa asigure cu celeritate aceste conditii:

  1. Sa achite cheltuielile legate de deplasarea echipei de interventie sau sa contribuie cu resurse proprii la asigurarea transportului, cazarii si cateringului necesar pentru minim doua persoane.
  2. Sa asigure conditiile tehnice pentru a facilita interventia echipei tehnice:
  • instalatia electrica trebuie sa fie in parametrii ceruti in cartea tehnica a utilajului
  • bransamentul la instalatia electrica trebuie sa se faca printr-o priza cu pamantare, trifazica sau monofazica. Nu sunt admise disjunctoare, sigurante multipolare sau hebluri
  • instalatia de aer comprimat trebuie sa asigure o presiune minima constanta de 8 bar pe retea
  • bransamentul la reteaua de aer comprimat sa se faca printr-un robinet sau o cupla rapida. Acesta trebuie sa asigure bransarea si debransarea rapida la reteaua de aer comprimat cat si posibilitatea de golire a instalatiei interne a utilajului.
  • sa puna la dispozitie materie prima, scule taietoare (freze, discuri de fierastrau), bacuri pentru masinile de sudat si taiat baghete, suruburi, cale, precum si orice alte dispositive si scule cerute de echipa de service.
  1. La locul de interventie sa fie asigurate conditiile de indeplinire a normelor de protectie a muncii pentru membrii echipei de interventie conform normativelor in vigoare. Aceasta inseamna ca trebuiesc avute in vedere urmatoarele aspecte:
  • locul desfasurarii interventiei sa fie un spatiu acoperit si delimitat de 4 pereti astfel incat sa fie protejat de influenta conditiilor meteorologice
  • spatiul trebuie sa fie curat, uscat si sa respecte urmatoarele conditii de temperature, umiditate: in perioada de vara: temperatura operativa intre 20-26 grade C, umiditatea relativa a aerului intre 30-70 % viteza medie a curentilor de aer intre 0,1-0,3 m/s iar in perioada de iarna: temperatura operativa intre 18-24 grade C, umiditatea relativa a aerului intre 30-70 %, viteza medie a curentilor de aer intre 0,1-0,3 m/s
  1. Nivelul de iluminare sa nu scada sub la valoarea de 100-120 lx (lucsi)
  2. Nivelul de zgomot sa nu depaseasca 60 dB in proximitatea utilajului
  3. Sa furnizeze departamentului de service toate informatiile asupra defectiunii sau a incidentului de functionare, telefonic, in scris sau prin mijloace foto-video, sa furnizeze marca, modelul, seria si anul de fabricatie al echipamentului asa cum sunt ele mentionate in Certificatul de garantie.

Art 5. Neindeplinirea acestor conditii atrage dupa sine imposibilitatea executarii reparatiilor la sediul cumparatorului si implicit impune asigurarea garantiei la adresa atelierului de service din Timisoara, str. Amurgului nr.1 conform Certificatului de garantie.

Art 6. Preturi si tarife:

  • costurile de deplasare sunt de 1 RON + TVA/km parcurs,
  • norma de cazare este de 150 RON pe noapte/camera
  • diurnal pentru masa este de 50 RON/persoana/zi.
  • pretul manoperei pentru service la sediul cumparatorului este de 100 RON+TVA pentru interventiile care nu fac obiectul garantiei.
  • pretul constatarii la sediul cumparatorului este de 200 RON+TVA pentru interventiile care nu fac obiectul garantiei
  • preturile si tarifele sunt valabile cu data prezentului document si pot face obiectul modificarilor

Art 7. In cazul in care se constata ca defectiunile sau incidentele de functionare nu fac obiectul garantiei echipamentelor, costurile interventiei se vor factura cumparatorului in baza Fisei de reparatii a utilajului, intocmita de echipa de interventie, la fata locului. Termenul de plata al facturii de reparatii este de 3 zile lucratoare.

 

Timisoara, 01.02.2019

Call Now ButtonSolicita Oferta